Strona Główna / Regulaminy

Regulamin konta

§1. Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy regulamin konta („Regulamin Konta”) określa zasady i warunki korzystania z konta klienta („Konto”) w sklepie internetowym www.wellis.com.pl.
  2. Regulamin Konta stanowi regulamin usługi elektronicznej w rozumieniu ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Usługa prowadzenia Konta jest usługą dodatkową i poboczną w stosunku do działalności Sprzedawcy, tj. oferowania klientom zakupu Towarów. Usługa prowadzenia Konta jest nieodpłatna.
  3. W zakresie nieuregulowanym w niniejszym Regulaminie Konta stosuje się postanowienia Regulaminu Sklepu.
  4. Kontakt ze Sklepem możliwy jest pod adresem e-mail: [email protected].pl oraz telefonicznie pod numerem: +48 87 610 19 22, więcej danych kontaktowych dostępnych na podstronie kontakt (kliknij tutaj).

§2. Wymagania

  1. Wymagania techniczne dla korzystania z usługi Konta są takie same jak dla korzystania ze Sklepu, zgodnie z postanowieniami Regulaminu Sklepu.
  2. Korzystając z Konta, klient Sklepu ma możliwość:
    • zapisać i przechowywać na Koncie swoje dane osobowe (w tym adres dostawy), co umożliwia dokonywanie kolejnych zakupów w Sklepie bez konieczności ponownego uzupełniania formularza adresowego,
    • śledzić historię swoich zamówień,
    • uzyskać wgląd w status realizacji zamówienia,
    • dodać, usunąć lub edytować wprowadzone dane i zgody.

§3. Umowa o świadczenie usługi Konta, odstąpienie od umowy, rezygnacja z Konta

  1. Założenie Konta przez klienta jest jednoznaczne z zawarciem umowy o świadczenie usługi elektronicznej na czas nieokreślony.
  2. Klient może w każdej chwili zrezygnować z posiadania Konta bez podawania przyczyny. W tym celu należy skontaktować się ze Sprzedawcą elektronicznie na adres: [email protected] lub wybrać odpowiednią opcję z panelu Moje Konto.
  3. Klient posiada także ustawowe prawo odstąpienia od umowy o świadczenie usługi prowadzenia Konta w terminie 14 dni od jej zawarcia.

§4. Reklamacja konta

  1. Wobec konsumentów oraz przedsiębiorców uprzywilejowanych Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za zgodność usługi Konta z umową zgodnie z przepisami ustawy o prawach konsumenta. Wobec pozostałych klientów Sprzedawca odpowiada na zasadach wynikających z kodeksu cywilnego.
  2. Reklamacje dotyczące usługi Konta mogą być składane Sprzedawcy zgodnie z procedurą przewidzianą w Regulaminie Sklepu.
  3. W przypadku sporu możliwe jest również skorzystanie z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń.

§5. Dane osobowe

  1. Pełne informacje o przetwarzaniu danych osobowych klientów Sklepu, w tym na cele prowadzenia Konta, znajdują się w Polityce prywatności.

§6. Zmiany Regulaminu Konta

  1. Sprzedawca może dokonywać zmian niniejszego Regulaminu Konta na zasadach wskazanych w Regulaminie Sklepu.
  2. Jeżeli klient nie akceptuje nowego brzmienia Regulaminu Konta, może wypowiedzieć umowę o świadczenie usługi Konta z zachowaniem 14-dniowego okresu wypowiedzenia.