§1. Postanowienia ogólne
- Niniejszy regulamin konta („Regulamin Konta”) określa zasady i warunki korzystania z konta klienta („Konto”) w sklepie internetowym www.wellis.com.pl.
- Regulamin Konta stanowi regulamin usługi elektronicznej w rozumieniu ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Usługa prowadzenia Konta jest usługą dodatkową i poboczną w stosunku do działalności Sprzedawcy, tj. oferowania klientom zakupu Towarów. Usługa prowadzenia Konta jest nieodpłatna.
- W zakresie nieuregulowanym w niniejszym Regulaminie Konta stosuje się postanowienia Regulaminu Sklepu.
- Kontakt ze Sklepem możliwy jest pod adresem e-mail: [email protected].pl oraz telefonicznie pod numerem: +48 87 610 19 22, więcej danych kontaktowych dostępnych na podstronie kontakt (kliknij tutaj).
§2. Wymagania
- Wymagania techniczne dla korzystania z usługi Konta są takie same jak dla korzystania ze Sklepu, zgodnie z postanowieniami Regulaminu Sklepu.
- Korzystając z Konta, klient Sklepu ma możliwość:
- zapisać i przechowywać na Koncie swoje dane osobowe (w tym adres dostawy), co umożliwia dokonywanie kolejnych zakupów w Sklepie bez konieczności ponownego uzupełniania formularza adresowego,
- śledzić historię swoich zamówień,
- uzyskać wgląd w status realizacji zamówienia,
- dodać, usunąć lub edytować wprowadzone dane i zgody.
§3. Umowa o świadczenie usługi Konta, odstąpienie od umowy, rezygnacja z Konta
- Założenie Konta przez klienta jest jednoznaczne z zawarciem umowy o świadczenie usługi elektronicznej na czas nieokreślony.
- Klient może w każdej chwili zrezygnować z posiadania Konta bez podawania przyczyny. W tym celu należy skontaktować się ze Sprzedawcą elektronicznie na adres: [email protected] lub wybrać odpowiednią opcję z panelu Moje Konto.
- Klient posiada także ustawowe prawo odstąpienia od umowy o świadczenie usługi prowadzenia Konta w terminie 14 dni od jej zawarcia.
§4. Reklamacja konta
- Wobec konsumentów oraz przedsiębiorców uprzywilejowanych Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za zgodność usługi Konta z umową zgodnie z przepisami ustawy o prawach konsumenta. Wobec pozostałych klientów Sprzedawca odpowiada na zasadach wynikających z kodeksu cywilnego.
- Reklamacje dotyczące usługi Konta mogą być składane Sprzedawcy zgodnie z procedurą przewidzianą w Regulaminie Sklepu.
- W przypadku sporu możliwe jest również skorzystanie z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń.
§5. Dane osobowe
- Pełne informacje o przetwarzaniu danych osobowych klientów Sklepu, w tym na cele prowadzenia Konta, znajdują się w Polityce prywatności.
§6. Zmiany Regulaminu Konta
- Sprzedawca może dokonywać zmian niniejszego Regulaminu Konta na zasadach wskazanych w Regulaminie Sklepu.
- Jeżeli klient nie akceptuje nowego brzmienia Regulaminu Konta, może wypowiedzieć umowę o świadczenie usługi Konta z zachowaniem 14-dniowego okresu wypowiedzenia.